'cause baby i tell ya, my heart is freaking out when i held ya

Det där är en av få svenska låtar som jag tycker är bra. Gillar dock inte Moas röst så mycket... hon skulle bli urbra som låtskrivare istället. Har en aningens damp på min elskling Sandra för att hon la ut de där bilderna. SANDRA VARFÖR?!??!?! Vi tvingades att ta närbilder, ugh euw saknar inte den tiden alltså. Allt är perfekt just nu liksom. I alla fall ger Harry Potter mig så många minnen... tro mig, jag är fortfarande ett fan. Även om jag typ avgudar Hunger Games en aningens mer, eller nåt. KÄNNS SOM OM JAG SKA FLIPPA UR, KATNISS OCH PEETA KOMMER NOG INTE VARA LYCKLIGA I ALLA SINA DAGAR OCH DÅ KOMMER JAG ATT GRÅTA FOR REAL. Läser andra boken nu i alla fall. Jag hatar president Snow. Han är ond och stinker blod oki. Annars så hoppas jag att vi kanske kan göra något imorgon, tjejor? Annars kommer jag få hjälpa till mer i trädgården och det är inte kul. Inte kul alls. Har i alla fall startat ett projekt nu... med mitt hår. Mohahahhaha och ni vet inte vad. Lol vad säger jag ni kommer att få veta om några timmar så w/e. Loads of love x


Trivs garranterat bättre med mitt nya jag. Thats all oki.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu