Harry Potter in my heart.

Hejsan, jag ska bara berätta en snabb sak.
Harry Potter har jag alltid varit ett stort fan av. För exakt ett år sedan skaffade jag Julia och Felicia en Harry Potter blogg som ni kan hitta här, http://alwaysloveharrypotter.blogg.se/ . Vi var galna i Harry Potter! Jag har läst alla böcker 3 gånger, håller just nu på att läsa den engelska versionen och under den tiden jag var beroende som mest kollade jag nog på en harry potter film 1 gång eller 2 gånger per dag. Och tro mig jag ljuger inte, jag kan ärligt talat alla repliker asså. Jag kollade nyss på den gamla goa bloggen där jag sist skrev ett inlägg och jag blev bara .. har inget ord för det. Harry Potter serien var typ mitt liv, jag drogade pottermore bloggen så jag kunde få reda på när pottermore skulle öppnas. Jag anser mig som typ största fanet på den tiden. Jag skulle köpa en halsduk och ett trollstav genom nätet men pappa blev så sur, (jag köpte utan att fråga genom farsans konto) så han typ avbröt det. Där krossades mitt hjärta lite. Men nu är det ju inte detsamma. Jag ska nu ha Harry Potter maraton, för jag saknar de gamla goda tiderna! Eller för sig, jag kollade ju senast på en Harry Potter film igår ... Men det räknas inte! Aja nu blir det Harry Potter maraton.
OMG DÖR NÄR JAG SER DET HÄR. NO OFFENCE TJEJER, MEN VI ALLA VAR RIKTIGT FULA DÄR!


Kärlek./ Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu