My blog, my life. My list, my answers.

VEM

Vem är i rummet med dig? Pappa som gör te!
Vem fick du senaste sms av? Mamma. 
Vem tänker du på nu? Mamma, eftersom jag tänkte på sms:et.
Vem pratade du senast i telefon med? Pappa, min gullmänniska!
Vems hus var du senast i? Julias hus.
Vem önskar du var med dig nu? Min kusse, Natalie. Älskar den kvinnan.
Vem är din favoritsläkting? Ha! Nog lätt att svara på. Nej, jag vägrar. Nejmen .. Natalie.

VAR

Var är din mobiltelefon? Ingen aning tyvärr.
Var handlar du mest? haha inte jag som handlar här hemma förutom godis från ica! Var fick du tag på tröjan du har på dig? Jag ärvde den från kussen min Var åkte du senast bil? Hmm, när mamma hämtade mig från bussen från arlanda!

VAD

Vad åt du senast? Starka nötter och choklad.
Vad drack du senast? Vatten.
Vad är det för färg på dina byxor? Rosa! :D
Vad är den närmaste saken som är blå? En mugg och ett kakpaket!
Vad har du på fötterna? Strumpor!
Vad är din favorit färg? Typ turkos och lime grön?
Vilken film såg du senast? Hmm, dr. dolittle tror jag?
Vad hör du just nu? Klockan som tickar. TICK TOCK TICK TOCK .. Ni fattar ..

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Haha tusen gånger. WARNING, HEMLÖS KVINNA HÄR!
Hånglat på en bio? Aldrig, jag är förtyckt och har inga vänner. (WILLIAM ÄGEER)
Hånglat i skogen? Aldrig ..
Tyckt att din kusin är het? Haha tar helst inte upp det där.
Sovit naken? Nej.
Kört över hastighetengränsen? Inget kort här!
Målat om ditt rum? JA
Dansat framför en spegel? Haha. Alldeles för många gånger.
Fått hicka? Seriöst. Finns det människor på jorden som aldrig haft hicka?
Dumpat någon? Ja. Och jag gjorde det inte vidare snyggt. Inte något jag är stolt över.
Stulit pengar från en kompis? Nej. Mina kompisar är snälla. De lånar mej pengar istället.
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Nejnejnejnejnej ..
Varit i slagsmål? Nej.
Smugit ur ditt hus? Haha. Ja.
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Majoriteten av mina kärlekar har varit obesvarade, så ja.
Hånglat med en främling? Aldrig tyvärr.
Älskar eller saknar någon nu? ”Har du någonsin älskar eller saknar någon nu?”. Vad är det för fråga? Men ok. Ja, jag älskar och saknar folk jämt och ständigt. Det är jag glad för.

Min lista hehe. Såhär ser jag ut just nu, vacker turban va? Ingen smink okey? Nu skriker mamma att jag måste packa upp allt annars tar hon ut internet. BAJBAJ. Kärlek./ Sandra.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu