What doesn't kill you makes you stronger!

Gud jag och sandra håller på och snacka om toast och hon förvirrar STORT!Jah nu blir det PROBLEMS! OHOHOHHO!Oki ,men men vi ska typ ha picknick på vår skolgård.Aha jag undrar om det blir av,HOPPAS.Ah för sandra vaknade ´jääätte sent.Oki men jag har gett mig själv ett löfte att jag itne ska svära mer så om du läser det här så har du rätt att ge mig en örfil om jag gör det.Tar det här jäääätte seriöst.Har shorts...kommer frysa men jag orkar inte byta har liite brottom julia åker vid 4 och då ska vi ha gjort allt så det blir HURRY HURRY!Men men HE DÅ IAF!

                                      

 Känner igen det här hos nååågon....!? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu