You got that smile that only heaven can make <3

HELLU PEOPLE!

Sååå idag är det lördag!Kom igen vem är inte happy face över det? Oki dag så  ska jag gå till en gammal barndomsvän som jag inte är så bra vän med längre men eftersom vi ändå ska gå i samma skola såå är det väl lika bra att komma överens.Hoppas de inte blir akward.....men men vad ska man göra.Måste ducha snart,VILL INTE.Eller orkar inte men iaf.Jag är lite happy face över att det är ledigt på mån och tis.Sedan är det elevens val på ons,tor och fre så det blir en rätt så chill vecka :p Jupp,OMG kolla vädret nyss det blir 16 grader idag!Summer here I come!Höhöh lol undra om jag ska ha shorts.....kanske.Ah men iaf nu ska jag försöka dra mig ifrån datan :D.HE DÅ ALLIHOPA!




Den här låten är faktiskt bra,ME LIKE! <3 hehe fast videon är liiite wierd.
                                                 --F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu