you isn't the kind of girl, who should marry the wrong man

Random rubrik som vanligt. Felicia och Sandra ligger och gör rumplyft... jao det var ju normalt. Nu springer dom ner och occuperar mitt rullband... asså det jag tränar på. Känns lite random men ja... Har börjat säga jao igen, sa det alltid efter Gotland... Kanske för att jag har kommit över allt som hade med det och göra nu. Jag vill bara vara vän med alla utan att bråka... asawkward idag, Simon, Mattias och Felix var också här innan. Vi körde sanning och konka och sen kom min pappa... Galet värre. Pinsamt värre. Vi får föresten shoppa i gamla stan på Onsdag! Jag, Sandra och Felicia kommer dra till SF-butiken, där jag har köpt alla mina HP-struffs för något år sedan. Hatar att få flashbacks, vill tänka på framtiden. Mitt liv ändrades i julas och nu är det garranterat awesome. Hahah.
Ska nog byta tuggummi nu... känns lite äckligt i munnen hahahaha.

peace out
/bulleh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu