everything that means something, I've learned from you

Vi har varit i kyrkhamn hela dagen, tråk och kallt. Just nu äter jag kex och sitter och läser på www.onedirectionswe.blogg.se, www.hungergames.blogg.se och www.taylorswiftsweden.se , eftersom ja, det är tre bloggar jag verkligen stalkar. Lyssnar på Both Of Us - B.o.B ft Taylor Swift. Den är faktiskt bra. Felicia och Sandra bloggar aldrig här längre känns det som, buhuhuhu. Nu bytte jag till Christina Grimmie. Sjukt grym tjej.
Mammas kompis kommer kanske och grillar. Jag hade velat sitta med datan hela kvällen men jag får väl bita i det sura äpplet och vara social.
loads of love x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu