I'll be by your side, you know I take your hand

That everybody hurts someday. Its okay to be afraid.
Avril Lavigne inspirerar mig så mycket. Hon är galen och totalt ball. Lyssnar på henne just nu. Algebra grejen sket sig, får be mina föräldrar om hjälp ikväll. Måste verkligen skriva ett kapitel på min novell idag. Nu är hela The Hunger Games fullbordad - Hungerspelen, Fatta Eld och Revolt är alla tre färdiglästa. Helt ärligt blir jag off pissed på alla som säger "omg jag är hunger games fan!!!" och så har man bara sett filmen... jao. Böckerna är viktigare och de äger. Faktiskt gillar jag Hungerspelen mer än Harry Potter. Känns konstigt att erkänna det. Anna hade rätt, jag borde ha litat på henne haha. Det har varit en ganska soft dag idag i övrigt... slöjd, matte och sång inför avslutningen. SANDRA HADE MIN ENGELSKABOK. TACK GODE GUD.
Annars hade jag fått betala 110 kr. Det hade varit väldigt...hm kul att slösa sin månadspeng på det. Ska nog sätta mig och först kolla igenom massa gamla bilder från fyran och femman på 6:ornas hemsida, sen spela "Safe and Sound" på gitarren, det är min favoritlåt just nu, och sen ska jag börja knåpa på ett nytt kapitel. Sen får jag väl titta över matten i kväll.
loads of love x

gammal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu