im just a girl who try to find a place in this world

Snart blir det kladdkaka för min del! Tror att jag ska försöka spela sims också... år sedan känns det som. Och jag har räknat ut att jag har slösat totalt 6250 kr på sims spel, både på tvåan och trean. Så det skulle vara mycket slöseri med pengar om jag inte spelade. Gav ju mina tvåor till Clara... men hon spelar inte. Funderar på att fråga mamma och pappa om jag får sälja dem. Skulle tjäna minst 1500 kr då. DET GÖR JAG HAR JAG BESTÄMT. Nån har föresten stulit min engelska bok. Är jävligt sur på den personen även om jag inte vet vem det är. Jag måste betala 110 kr nu. Nej, Clara gick inte med på att sälja dem... hon har ju ändå inte spelat dem sen förra sommaren. Jävla snålis. Arg chey.
Anyway, kladdkake time!
loads of love x
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu