I'm just a pawn in their game

Jag har märkt att jag har börjat skriva mer på min egen blogg igen. WHY JULIA WHY. Nej faktiskt var det Sandra som fick mig att märka det. Kände mig liksom.. hm tvungen att göra ett inlägg när jag har tid. Har kommit halvvägs i Revolt nu, tredje delen ur Hunger Games. Är fan helt beroende. Min nya drog. Först var det Harry Potter. Sen blev det One Direction. Nu är det både 1D och Hunger Games. Vill att filmen ska komma ut på dvd nu. Har nämnligen inte sätt den. Ville läsa alla tre böcker innan jag såg filmen. Effie Trinket ser exakt ut som jag föreställer mig i filmen. Harry skulle göra en perfekt Peeta om han blev blond. Hahhaha lol nej jag gillar Josh Hutcherson också. Han är fett gullig. Okej, nog om Hunger Games. Tänker försöka övertala min mamma om shorts i morgon. Jag menar, det ska bli 17-18 grader! Har legat i solen idag. Min mamma trodde att jag hade bränt mig när det visade sig att det var finnar, hahah! Man får ju mer finnar under pmsen så att. Annars har jag använt ricinolja idag igen. Kuligt värre. Det är så äckligt med fettigt hår... haha får panik! Dissade Simon och Mattias från ett skypesamtal för några minuter sedan... orkar inte snacka med dom dissare 4-ever. Just nu lyssnar jag på Rihanna och snackar med Feli på skype... måste fixa matsäck och sådant sen + NAGLAR! Har inte gjort något åt mina små underbara äckliga naglar på ett tag. Nej, de är inte så äckliga hahha. Wrist to wrist, toe to toe. Hahha sjunger med som en tönt här. Ha en underbar kväll!
loads of love x

thailand julen 2011-2012
Vad brun jag var, argh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu